19 februari 2013

'Clarineo' door Mauro


Ik, Mauro, heb clarineo gespeeld in de klas. Ik heb een paar liedjes gespeeld en een demonstratie gegeven .
Dit jaar 2013 is het mijn tweede jaar dat ik clarineo speel en mijn eerste jaar notenleer . Een clarineo is een klarinet maar dan voor kinderen. Het verschil is : een clarineo is van plastic en een klarinet is van hout, een klarinet speelt een toon lager dan een clarineo en bij een clarineo staan de gaatjes dichter bij elkaar . In maart of april krijg ik een klarinet .

Mauro

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat we iemand hebben in de klas die zo mooi kan spelen op dit instrument. Camille

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben nieuwsgierig om jou eens te horen spelen op het schoolfeest, of zo. Ik heb nog nooit een clarineo geluid gehoord...
    Dan.

    BeantwoordenVerwijderen