6 oktober 2013

Pierkesloop






ONZE KLAS WAS GOED VERTEGENWOORDIGD OP
DE PIERKESLOOP











ik heb een medaille en een zakje met leuke  spulletjes


Sneller !!!!


Ik heb net gelopen !



Na een vermoeiende wedstrijd ben ik terug .  


Het was vermoeiend & leuk en we hebben een medaille!!!


ik heb het gehaald!!!!!!! maar het was wel vermoeiend.


Het was heeeel lastig!!!


Ook mijn mama was zeer trots!!


ik was heel erg moe door te lopen maar ik vond het wel heel leuk


iedereen staat klaar maar Lander niet


het lopen was lastig maar leuk
   

mijn nummer was los en daarom was het moeilijk om te lopen


nog een ronde te gaan maar wel bijna aangekomen 


Dan was ik wel moe van het lopen.



ik had zin in een peperkoek maar ik ben wel blijer met mijn medaille.


We waren aan het suporteren voor het 5de.

4 opmerkingen:

  1. Proficiat aan alle lopers, super dat jullie ook goed kunnen supporteren.
    En nu weet ik van waar de uitdrukking komt:" zo dood als een pierke", dit wil zeggen dat je mega moe bent na de pierkesloop :)
    Groetjes Kristof (papa van Camille)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die sportieve beentjes liepen vandaag 1000m!!
    proficiat!
    jullie medaille verdient een mooi plaatsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een sportieve klas zeg, zoveel deelnemers!! Dikke proficiat aan alle lopertjes en natuurlijk aan mijn lieve dochter Indira die toch wel een heel knappe prestatie neerzette, bij de eerste 10!!! Houd de sportieve spirit erin zou ik zeggen, groetjes van mama Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat aan de sportieve klas (en aan hun juf die speciaal kwam supporteren)!

    BeantwoordenVerwijderen