28 september 2013

Tekst van de week

Deze week verkozen de kinderen Vito's tekst tot tekst van de week. Geniet mee van dit indrukwekkend stukje vertelkunst.

Er was eens een heel gemeen kind dat de wereld wou doen ontploffen. 
Zijn papa had hij vermoord met een keukenmes in de badkamer. 
Zijn mama had hij vermoord met een duimspijker. 
Dan had hij al het geld van zijn mama en papa uit hun zakken gesmokkeld. 
Dan ging hij naar het pretpark, iets wat hij van zijn ouders nooit had mogen doen. 
De volgende morgen lag hij met een open mond in een bed van het weeshuis. 
Hij schreeuwde en schreeuwde: 
"IK WIL NAAR HUIS!!!!!!!!!!!" 
Op dat moment kwam de directrice binnen en vroeg: "Wie ben jij?" 
"Ik?" 
"Ja!" 
"Heu, ik?" 
"Ja! Idioot! Zeg op!", riep de directrice. 
"Ik heet Thomas, ok? Maar nu wil ik weg", zei Thomas. 
"Nee, nee, nee! Jij blijft hier! Zo lang ik wil!", zei de directrice. 
"Dat zeg je ja, maar dat doe je niet!" 
De volgende ochtend kreeg Thomas pap met slakkenslijm en kikkerpoten. 
Daarna gingen ze op wandel. 
's Avonds ontsnapte hij. 
Hij was weer vrij! 
Hij pleegde nog heel veel moorden.


Einde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten