14 september 2013

Tekst van de week

Elke vrijdag lezen de kinderen hun vrije teksten aan elkaar voor en kiezen ze zelf een tekst van de week. Deze week werd omwille van haar mooie, vlotte voorlezen de tekst van Kato tot tekst van de week verkozen! Geniet mee van dit oprechte reisverhaal:

Portugal

Ik ben in de grote vakantie naar Portugal geweest. 
Er was een zwembad. 
Ik heb veel gezwommen. 
Ik heb een vriendinnetje gemaakt. 
Ze heette Emma. 
Ik ben ook in een bootje geweest en ik heb ook dolfijnen gezien.

Kato

Ik ben alvast benieuwd naar de volgende tekst van de week! Vorige week werd Indira's tekst trouwens tot tekst van de week verkozen, maar wegens technische problemen kon die nog niet op de blog verschijnen, maar dat zal zeker nog gebeuren.

Hannes

4 opmerkingen:

  1. Hé, wij zijn ook naar Portugal geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tekst, Kato! Indira's tekst was heel fantasierijk en grappig, werd mij verteld. Ik kijk al uit naar de volgende tekst van de week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wij waren ook in Portugal.
    heb je ons niet gezien aan het zwembad?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeg Hannes,mijn tekst staat er niet op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    : ( !! Indira

    BeantwoordenVerwijderen